A GVH eltávolíttatja a C-peptid termékek online reklámjait
A versenyhivatal kötelezi a hirdetéseket továbbra is közzétevő Facebook, YouTube és Vimeo platformok anyacégeit az érintett jogellenes reklámok elérhetetlenné tételére.
A versenyhivatal kötelezi a hirdetéseket továbbra is közzétevő Facebook, YouTube és Vimeo platformok anyacégeit az érintett jogellenes reklámok elérhetetlenné tételére.
Tavaly a cégek 30,4 milliárd forintot költöttek online reklámra, ami 3,2 milliárd forinttal, 12 százalékkal haladja meg az előző évit az IAB Hungary adatai szerint.
Lehet egy reklámot jó helyre tenni? Főleg a weben? Nos, bármennyire is idegesít minket, felhasználókat a hirdetések jelenléte, azért itt sem fekete-fehér minden.
Meredeken csökkent az online reklámpiac növekedési üteme Európában: a növekedés 4,5%-ra lassult, szemben a 2008-as 20 százalékkal illetve a 2007-ben regisztrált 40 százalékkal. Európában a teljes hirdetési piacból átlagosan mintegy húsz százaléknyit hasít ki az internet.